Paisos Catalans

diumenge, 1 de març del 2009

Seixanta-nou entrades o apunts

Seixanta-nou entrades o apunts en aquest meu estimat bloc. On hi he abocat i seguiré abocant pensaments i paraules sobre coses que m'agraden o no...el 2 de març farà un mes que el vaig encetar. Óndia és demà el 2!!!

Senzillament ho necessitava. Em fa il.lusió. M'agrada escriure. Per a mi és com una fugida al paradís de les paraules...dins un altre món d'existència paral.lel.la com és la Xarxa. Una blogosfera ...on el meu bloc és un puntet minúscul enmig de l'oceà...

Crec recordar que demà farà anys ( era el 1974) que varen matar a Salvador Puig Antich. Tant en la seva detenció com en el simulacre de judici hi van haver moltes irregularitats..testimonis desestimats...informes mal fets ...una classe política que es va moure quan ja era massa tard... un franquisme que començava a estar a ferit de mort ( Carrero Blanco bastió del règim fou ajusticiat per ETA)...espero que es pogui fer justícia, algun dia, i que sigui declarat nul un judici que va ser-ho tot menys un judici.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

benvinguts comentaris